tirsdag den 16. september 2014

Ler

Dagens projekt:

Jeg har idag prøvet mig lidt frem med ler-arbejdet og må indrømme at jeg er "glad" for at der er 10 kg. at gøre godt med, for hold da op hvor sys jeg bare ikke at jeg har hverken teknik eller evnerne til det altså... Jeg tør ikke rigtigt at arbejde rigtigt med leret, for når det endelig ligner noget, så stopper jeg og tør ikke prøve at forbedre eller pille ved det. Så i må nøjedes med mine "kreationer" so far og håber ikke i griner alt for højt haha :) De er meget simple, men en udfordring for mig alligevel haha :)


 Ælte ælte ælte...





Startede stille ud... 

 Leret teede sig mærkeligt syntes jeg!? Det var meget vådt, pludselig blev det meget tørt, så gav jeg det vand og æltede det godt men det blev ved med at knække!? Hvorfor?


Godt i ikke kunne hører mig, for bandede og råbte lidt - i think...



 Masser af riller og filling/klister (Kan ikke huske navnet)...


Min inspiration/udgangspunkt...

Dagens produktion og begyndelsen på ler-udfordringerne...



3 kommentarer:

  1. Nej det ser da rigtig godt ud, Anders!! Mit ler var også meget vådt, så lod den store klump tørre noget tid i fri luft ;-)
    Super god ide med den træfugl = lerfugl ;-)

    SvarSlet
  2. hej anders. fedt at se at du virkelig fordyber dig i leret og i processen :) rigtig fine ting du har fået udarbejdet :)

    SvarSlet
  3. Jeg mangler en "syntes godt om" knap haha ;) Men tak...

    SvarSlet