tirsdag den 6. maj 2014

Planteholdsopgaven


Status:

Nu er planterne ved at være 1 måned gamle og de vokser, men jeg syntes at de er gået en smule i stå??
Jeg kan ihvertfald ikke plante dem hverken på friland eller ud i drivhuset endnu. Jeg må være ekstra opmærksom og omsorgsfuld og givende med vand og varme i den kommende tid :)

Ca. en uge gammel:

Jeg kom hjem fra arbejde en aften og blev noget chokkeret over hvor meget planterne var vokset bare i løbet af dagen. 

Ca. 2 uger gammel:
Så er de kommet ud på altanen og stå - der sker da noget ;)

Nu:
Tjaa det er så nu jeg syntes de er gået en smule i stå, men vi må se hvad der fortsat vil ske. Jeg krydser fingrer og plejer dem rigtig godt..

1 kommentar:

  1. Mine ser ud som dine, Anders - de ser heller ikke ud til at blive større ligenu.. Må opdatere på dem på bloggen lidt senere (er på vej ned for at hente min store drøm: spejlreflekskameraet!)

    SvarSlet