tirsdag den 12. februar 2013

Min "første" tur til min biotop med kamera

Wow det var koldt at gå rundt i skoven og langs med åen idag, men det var også en ret god oplevelse faktisk. Total afslappende at være palle alene i verden for en stund.

Første stop på vej mod "målet".

Stien som jeg gik på for at komme hen til Kongehøjen som man kan se i baggrunde. 

Bro!

Her så danskerne dannebrog for første gang - mindesten.

Lidt historie!

Et stykke af åen med Kongehøjen i baggrunden.

Bro! 
- Hvis man var et lille dyr.

Et ret sejt træ, med "synlige" rødder og omringet af grøn mos.

Engen set fra skovbrynet for "foden" af kongehøjen.

 Istapper fra en stub.

Fandt et træ hvor der var graveret et A ind i barken.
- Mit forbogstav. 


Det var en lidt mørkt dag, trist faktisk, så glæder mig til at komme derud igen og finde forårstegn og gerne skyfrit og med sol.






3 kommentarer:

  1. Sjovt at du lige netop har fundet dit forbogstav.

    SvarSlet
  2. Ja det med forbogstavet tænkte jeg også. Det må have været skæbnen, at det skulle være din biotop. :-p Glæder mig til at se mere derfra - jeg vidste slet ikke, at det var dér, Danskerne først så Dannebrog. :-)

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Var lige forbi - spændt på at se mere fra din biotop nu hvor sneen er smeltet...

    Vh Ida

    SvarSlet